Subject: FW: elektriprojekt Tahujõe Vetiku küla Vinni vald LC2048_TRAM_18.10.2024
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Oct 2024 16:32:16 +0200

From: Tõnis Kuusk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, October 29, 2024 3:52 PM
To: Arvo Veltri <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: elektriprojekt Tahujõe Vetiku küla Vinni vald
LC2048_TRAM_18.10.2024

Tere!

Seoses Tahupõllu kinnistu omaniku keeldumisega kooskõlastuse andmisest
pidi projekti ümber tegema. Muutus puudutab lõiku E-F, kus on planeeritud
kinnine meetod. Kõik muu on jäänud samaks.

Muudetud projekti kaust on lisatud manusesse.

Heade soovidega!

Tõnis Kuusk

Projekteerija

+372 55689833

From: Tõnis Kuusk
Sent: Monday, October 21, 2024 11:29 AM
To: Arvo Veltri <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: elektriprojekt Tahujõe Vetiku küla Vinni vald
LC2048_TRAM_18.10.2024

Tere!

Saadan parandustega projekti.

Heade soovidega!

Tõnis Kuusk

Projekteerija

+372 55689833

From: Arvo Veltri <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, October 18, 2024 10:30 AM
To: Tõnis Kuusk <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Subject: elektriprojekt Tahujõe Vetiku küla Vinni vald
LC2048_TRAM_18.10.2024

Tõnis Kuusk

Projekteerija

Tere

On mõned märkused maakaabli asukoha ja paiknemise kohta riigitee teemal:

1.	Liiklusmärkide viidad (markeeritud sinisega) ja bussipeatus
(markeeritud rohelisega)juures kaabel palume viia märgipostide tagant (so
teemaast välja), min 1,0m märgipostist, Teil lõik C-D ja punktist D veel
+10m; ei ole välistatud bussipeatusesse laienduse ja platvormi ehitus;:

2.	Palun vaadake üle oma lõikude tähistus ja informatsioon nende
juures, on vasturääkivusi:

Üldjuhul piisab sügavusest 1,2 m, kaitsetorus 750N

Arvo Veltri

peaspetsialist

Planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

GSM 516 4006

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4/11413 Tallinn/Transpordiamet

From: Tõnis Kuusk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, September 25, 2024 5:05 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Kooskõlastuse taotlus elektriprojektile Tahujõe Vetiku küla Vinni
vald Lääne-Viru maakond, liitumine madalpingel. LC2048

Tere!

Saadan kooskõlastamiseks elektriprojekti Tahujõe, Vetiku küla, Vinni vald,
Lääne-Viru maakond, liitumine madalpingel. LC2048.

Asendiplaan ja IKÕ plaanid on lisatud manusesse.

Heade soovidega!

Tõnis Kuusk

Projekteerija

+372 55689833

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.